DOHODA O PRÁCI V REŽIMU HOME OFFICE

Home office je diskutovaným tématem nejen v době koronaviru. Zákoník práce neobsahuje jasnou úpravu, nastavení pravidel pro práci z domu tak není jednoduchý úkol. Je potřeba se vypořádat nejen s BOZP, ale také s hrazením nákladů za využívání energií a internetu, nastavení pracovní doby, pracovních cest, pokud začínají v místě bydliště, a dalších otázek.


JAK TO BUDE PROBÍHAT?

  • Objasníte nám, jakým pozicím chcete home office umožnit, a zda se má jednat o formu benefitu
  • Sdělíte nám, zda zaměstnanci jezdí na pracovní cesty, abychom se vypořádali se správným definováním místa výkonu práce a pravidelného pracoviště
  • Pokud zaměstnanci poskytujete pracovní pomůcky, seznámíte nás s jakými
  • Vše vyřídíme online nebo se můžeme potkat osobně

KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?

od 6.000,- Kč

Cena bude upřesněna na základě bližších informací poskytnutých klientem


JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT?

Dokument vám připravíme do 3 pracovních dnů od dodání veškerých podkladů. 

NA KOHO SE OBRÁTIT?

JUDr. Michal Faltus

tel: +420 724 573 408 michal.faltus@akskp.cz

JUDr. Tomáš Šetina 

tel: +420 777 027 004 tomas.setina@akskp.cz



SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY Z BLOGU