E-SHOP AKSKP
srozumitelné a dostupné právní služby
DOHODA O PRÁCI V REŽIMU HOME OFFICE
Home office je diskutovaným tématem nejen v době koronaviru. Zákoník práce neobsahuje jasnou úpravu, nastavení pravidel pro práci z domu tak není jednoduchý úkol. Je potřeba se vypořádat nejen s BOZP, ale také s hrazením nákladů za využívání energií a internetu, nastavení pracovní doby, pracovních cest, pokud začínají v místě bydliště, a dalších otázek.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
- Objasníte nám, jakým pozicím chcete home office umožnit, a zda se má jednat o formu benefitu
- Sdělíte nám, zda zaměstnanci jezdí na pracovní cesty, abychom se vypořádali se správným definováním místa výkonu práce a pravidelného pracoviště
- Pokud zaměstnanci poskytujete pracovní pomůcky, seznámíte nás s jakými
- Vše vyřídíme online nebo se můžeme potkat osobně
KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?
od 4.000,- Kč
Cena bude upřesněna na základě bližších informací poskytnutých klientem
JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT?
Dokument vám připravíme do 3 pracovních dnů od dodání veškerých podkladů
NA KOHO SE OBRÁTIT?


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY Z NAŠEHO BLOGU
- Limity transformace pracovního poměru z doby určité na neurčitou
- Úskalí souběhu výpovědi "na hodinu" a "klasické" výpovědi
- Docházkový systém s použitím biometriky - otisky prstů zaměstnanců. Co na to GDPR?
- Doručování dle novely zákoníku práce aneb blýská se na lepší časy?
- Neomluvená absence není vždy důvodem pro okamžité zrušení pracovního poměru
- Éra kybernetizace a změna pracovněprávních vztahů
- Výhody a nevýhody konkurenční doložky v občanském zákoníku a zákoníku práce - část II.
- Výhody a nevýhody konkurenční doložky v občanském zákoníku a zákoníku práce - část I.
- GDPR a některé povinnosti zaměstnavatelů
- Provozování kamerového systému na pracovišti zaměstnavatele
- Opční programy pro zaměstnance část II.
- Opční programy pro zaměstnance část I.