E-SHOP AKSKP
srozumitelné a dostupné právní služby
SLA - SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PODPORY
Garantovaná časová dostupnost služby, způsob řešení výjimečných nebo havarijních stavů, rychlost reakce a odstranění poruchy jsou jen příkladem toho, co by měla obsahovat správně nastavená SLA - Smlouva o poskytování podpory. Ta by neměla chybět u každého dodávaného kvalitního software, aby byl zákazník spokojený a mohl software využívat naplno.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
- Objasníte nám, k čemu váš software slouží a jakým způsobem ho zákazníkům zpřístupňujete
- Sdělíte nám vaše představy o poskytování podpory, způsobu a lhůt k řešení incidentů a další důležité informace týkající se servisu, který zákazníkům chcete nabídnout
- SLA vám připravíme i pokud jste vy v pozici odběratele a uživatele SW
- Vše vyřídíme online nebo se můžeme potkat osobně
KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?
od 10.000,- Kč
Cena bude upřesněna na základě bližších informací poskytnutých klientem
JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT?
Dokument vám připravíme do 5 pracovních dnů od dodání veškerých podkladů
NA KOHO SE OBRÁTIT?
![](https://3b271491a9.clvaw-cdnwnd.com/77e7886ac7b64ab1a13ef22b04319a2d/200000826-9016390168/Pavla_b%C3%ADl%C3%A1_2020_09_17bfds.jpg?ph=3b271491a9)
![](https://3b271491a9.clvaw-cdnwnd.com/77e7886ac7b64ab1a13ef22b04319a2d/200000827-f20b6f20ba/Petraassdfas.jpg?ph=3b271491a9)