SLA - SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PODPORY 

Garantovaná časová dostupnost služby, způsob řešení výjimečných nebo havarijních stavů, rychlost reakce a odstranění poruchy jsou jen příkladem toho, co by měla obsahovat správně nastavená SLA - Smlouva o poskytování podpory. Ta by neměla chybět u každého dodávaného kvalitního software, aby byl zákazník spokojený a mohl software využívat naplno.


JAK TO BUDE PROBÍHAT?

  • Objasníte nám, k čemu váš software slouží a jakým způsobem ho zákazníkům zpřístupňujete 
  • Sdělíte nám vaše představy o poskytování podpory, způsobu a lhůt k řešení incidentů a další důležité informace týkající se servisu, který zákazníkům chcete nabídnout
  • Vysvětlíme vám, jak máte SLA používat 
  • Vše vyřídíme online nebo se můžeme potkat osobně

KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?

od 10.000,- Kč

Cena bude upřesněna na základě bližších informací poskytnutých klientem


JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT?

Dokument vám připravíme do 5 pracovních dnů od dodání veškerých podkladů. 

NA KOHO SE OBRÁTIT?

JUDr. Pavla Komendová 

tel: +420 725 036 259 pavla.komendova@akskp.cz

Mgr. Ing. Petra Lupieńská  

tel: +420 724 380 478 petra.lupienska@akskp.cz



SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY Z BLOGU