E-SHOP AKSKP
srozumitelné a dostupné právní služby
SLA - SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PODPORY
Garantovaná časová dostupnost služby, způsob řešení výjimečných nebo havarijních stavů, rychlost reakce a odstranění poruchy jsou jen příkladem toho, co by měla obsahovat správně nastavená SLA - Smlouva o poskytování podpory. Ta by neměla chybět u každého dodávaného kvalitního software, aby byl zákazník spokojený a mohl software využívat naplno.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
- Objasníte nám, k čemu váš software slouží a jakým způsobem ho zákazníkům zpřístupňujete
- Sdělíte nám vaše představy o poskytování podpory, způsobu a lhůt k řešení incidentů a další důležité informace týkající se servisu, který zákazníkům chcete nabídnout
- SLA vám připravíme i pokud jste vy v pozici odběratele a uživatele SW
- Vše vyřídíme online nebo se můžeme potkat osobně
KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?
od 10.000,- Kč
Cena bude upřesněna na základě bližších informací poskytnutých klientem
JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT?
Dokument vám připravíme do 5 pracovních dnů od dodání veškerých podkladů